Nejlepší způsoby, jak se pustit do linkbuildingu

Vytváření odkazů je již několik let jednou z nejdůležitějších částí SEO, neboli optimalizace pro vyhledávače. Jedná se přirozený a vítaný způsob, jak dát lidem vědět, že váš web existuje a nabízí skvělé produkty, služby nebo články. Ideálním je (zejména na začátku) spolehnout se na experta, který už má bohaté zkušenosti. Je totiž mnohem jednodušší to udělat na poprvé, než poté napravovat chyby.

Schůzka expert marketin

Profesionální linkbuilding https://www.seolight.cz/ zajistí přísun nových návštěvníků, kteří se mohou stát stálými čtenáři nebo klienty. Ptáte se, kolik to bude stát? To je různé. A teď nemluvíme o placených odkazech, ale o linkbuilderech. Začátečníci si řeknou např. 150 až 200 Kč za hodinu. Ušetříte s nimi, ale nikam vás asi neposunou. Zkušení odborníci si řeknou zhruba 1000 Kč za hodinu a můžete počítat s tím, že se to vyplatí.

Broken linkbuilding

Jako první najděte, které odkazy nefungují a nacházejí se na stránkách s podobným tématem. Zde máte dvě možnosti. Oslovit majitele daného webu a říct mu o chybě, anebo vytvořit podobný obsah, který by ten nefunkční mohl nahradit. S jejich nalezením vám pomůže nástroj Wayback Machine.

Žena pracuje lapto

Kvalitní obsah

Tohle je klasika. Obsah je a vždy byl králem. Bez něj se nikam nedostanete a nikdo vás nebude navštěvovat. A tady mluvíme o úžasných článcích, textech a informacích, po kterých každý hned skočí podaných velmi přirozenou formou. Pamatujte, že nepíšete pro roboty, ale lidi. Pište tak, aby se to i vám osobně dobře četlo. Lidé to najdou a budou sami sdílet dál.

Redaktor, bloger a guest

Nezáleží na tom, jestli si texty píšete sami (a umíte to), anebo zda spolupracujete s copywriterem. Tak či tak můžete psát i na jiné weby, uvádět své jméno a stránky. Nejlepší je využít online magazíny a odborné adresy, které jsou známé. Tím pádem mají více čtenářů, dlouhou historii a vysokou důvěryhodnost. Jejich pověst a kvalita je zde velmi důležitá.