Jak o sobě dát vědět prostřednictvím reklamy

Když se řekne reklama, většina z nás si vybaví nějaký televizní dobře propracovaný spot. Určitě jste se i někdy zamysleli nad tím, kolik peněz do takové reklamy musí firmy vkládat, aby byl výsledek takový jaký je. Pravdou je, že televizní reklama je jedna z nejdražších forem propagace. Podívat se můžete sami na webové stránky některých televizních stanic a uvidíte, že ceny jsou opravdu astronomické. Vy sami přemýšlíte nad tím, že byste se svým malým podnikem nebo jakožto živnostník chtěli nějakou takovou reklamu mít, aby o vás vědělo větší množství lidí. Jsou různé způsoby propagace a ne všechny vyžadují obrovské sumy peněz.

billboard

Jedním z druhů propagace je třeba vylepování různých posterů nebo plakátů na nějaká místa ve městě. Toto se hodí v případě, že nabízíte výrobek nebo službu, která by měla zaujmout zákazníky zrovna z vašeho okolí. Vylepení posteru je obvykle za malý poplatek. Obvykle to bývá třeba koruna na den. Ceny se samozřejmě mohou lišit a závisí na umístění, velikosti apod. Cena přibližně jedné koruny by to byla v případě, že se jedná o poster maximální velikosti A4.

reklama na budově

Je toto pro vás to pravé ořechové? Skvěle. Teď jen přichází ta obtížnější část, vymyslet, co na ten poster dát, aby zaujal zákazníky. Nemusíte být žádní grafičtí návrháři, stačí znát nebo kontaktovat někoho, kdo se v téhle branži orientuje a dokáže vám vytvořit plakát, nebo jakékoliv vizuální dílo na míru. Jedná se o různé marketingové společnosti nebo agentury. Jedna z nich – například marketingová agentura Brno – nabízí zpracování všemožných druhů marketingu. Ať už se rozhodnete pro design webové stránky, nebo třeba nové logo a podobně. Marketingových agentur je spousta. Vy se můžete rozhodnout v závislosti na doporučení, ceně, umístění společnosti apod.

Během celého procesu tvoření díla, které jste si objednali, vás bude zaměstnanec společnosti několikrát kontaktovat a ověřovat si, že vše je tak jak má být. Popřípadě se vás bude ptát na to, co byste rádi změnili… Takže se nemusíte bát, že uvidíte až výslednou práci za kterou pak budete muset zaplatit i když s ní nejste příliš spokojeni.